سم زدایی یا سم نزدایی(لژیون وایت)

در بیرون کنگره همه انسانها مواد را بعنوان سم میشناسند و اگر وارد بدن کسی بشود میگویند مسموم شده و بایستی سم زدایی شود.اما این تفکر از نظر کنگره کاملا مردود است.سیگار هم اینگونه است.از نظر بیشتر انسانها نوعی سم است و میگویند باید ترک شود.ما در بدن خود گیرنده نیکوتین داریم که فقط نیکوتین جذب مینماید ولاغیر.

ما نیکوتین را سم نمیدانیم ,زیرا نیکوتین محرک انرژِی در سلولهاست و آنها را فعال میکند.اما آن را سم میدانیم که در صرف آن افراط و تفریط شود مثل مواد مخدر,مثل پرخوری و غیره...

بقیه در ادامه مطلب...

هنگام استعمال دخانیات 47 ماده سمی دیگر به همراه دود وارد بدن میشود که همیگی کشنده اند.وقتی که سیگار میکشیم حس بویایی در ما بسته میشود و خود بوی بد انرا احساس نمیکنیم اما اطرافیان چون حس بویایی آنها فعال است از بوی آن اذیت میشوند.یکی از حقه های نفس در دوران ترک سیگار حس پرخاشگری و بی حسی و بی حالی است که میخواهد کاری کند که ما دوباره برگشت بزنیم که با کمی تفکر و تعقل میتوانیم با این موضوع سازگاری پیدا کنیم.

در کنگره 60 تفاوتی که با بیرون کنگره دارد خواست افراد است که آنان را به درمان میرساند و همه در یک ویژگی با هم خصوصیات مشترک دارند و آن هم خواسته رهایی است,و همین خواسته است که همه ما را اینجا گرد هم  آورده است چون خواسته خود ما دوستدار رهایی و نجات بوده باعث گردیده که در کنگره بمانیم.اما کسانیکه با اصرار خانواده ,دوستان,و غیره و خواسته ایی غیر از خواسته خودشان به کنگره آمده اند پس از مدتی از کنگره خارج شده و دوباره به تاریکیها برگشته اند حال کسی که به خواسته خودش بعنوان رهجو در کنگره انجام وظیفه مینماید علاوه بر تمکین حرمت ها و مقررات وظایفش را بعنوان یک رهجو با عشق و اطاعت کامل انجام میدهد حال این رهجو چه در سفر اول باشد چه در سفر دوم و چه در حال درمان دخانیات خود باشد فرقی نمیکند.با جان و دل انجام وظیفه میکند. جناب مهندس می فرماید درمان اعتیاد با درمان سیگار کامل میشود و شخص به بلوغ فکری میرسد.

چون درمان سیگار با آدامس نیکوتین صورت میگیرد لازم است نکات زیر مد نظر قرار گیرد

1-اول خودمان خواسته درمان داشته باشیم2-آدامس را با عصبانیت نخوریم 3-آدامس بایستی به آرامی جویده شود تا نیکوتین آزاد و جذب شود