لژیون ویلیام وایت ( درمان وابستگی به سیگار )


نمونه عيني وادي ١٢ سفري است كه به تدريج در كنگره ٦٠ انجام ميدهيم وقتي ميخواهيم از سمت تاريكيها به سمت نور حركت نماييم قطعاً يك پروسه زماني را طي ميكنيم.

پس هر چيزي كه به صورت اتفاقي و بدون پروسه زماني اتفاق مي افتد ممكن است با يك اتفاق هم از بين برود مثل ترك هاي گذشته ي اعتياد كه داشتيم چون ترك ناگهاني اتفاق مي افتاد با كوچك ترين وسوسه نيز از بين ميرفت .بارها اقدام به ترك اعتياد و سيگار نمودم اما نشد چرا؟

به اين خاطر كه در آخر امر،امر اول صورت ميگيرد و ما هرگز متوجه زمان نبوديم و ميخواستيم به يكباره ترك اتفاق افتد.حال كه به كنگره آمديم متوجه اين موضوع شديم كه هر چيزي فرايند زماني مخصوص به خود را دارد و درمان اعتياد و سيگار هم همينگونه است .در آخر وادي درختكاري مطرح ميشود كه ايده اي فوق العاده است و سبب ميشود ما بدهي خود را به طبيعت با كاشتن درخت تسويه نماييم.

لژیون ویلیام وایت ( درمان وابستگی به سیگار )

لژیون ویلیام وایت مورخ بیستم بهمن ماه نود و دو  

گزارش لژیون ویلیام وایت ( درمان وابستگی به سیگار )

لژیون ویلیام وایت مورخ هفدهم بهمن ماه نود و دو

درمان سيگار يا اصولا هر گونه دخانيات بايستي بگونه ايي صورت بگيرد كه نه تنها در ظاهر و صور آشكار بلكه در صور پنهان نيز اثر داشته باشد بصورتي كه اگر حتي در خواب هم از دخانيات استفاده ننمايم و كساني كه در كنگره سيگار خود را درمان مي كنند اينگونه اند چون آگاهي و آموزشهاي لازم را دريافت نموده اند. كسي كه وارد كنگره ٦٠ميشود مراحل تغيير تبديل و ترخيص او به  آرامي و با گذشت زمان قابل مشاهده است زيرا بر روي او فشاري نيست.

ما وقتي يك بيماري صعب العلاج يا لا علاجي داريم بعد از اينكه آن بيماري درمان شد ديگر نميتوانيم بگوييم كه ما آن بيماري را داريم چون درمان شده است؛ در درمان بيماري اعتياد به مواد مخدر و دخانيات هم همينطور است و اين بخاطر فرق نگاه مسافر است كه آن را متمايز ميكند.

تهیه و تنظیم گزارش: مسافر ایرج

گزارش لژیون ویلیام وایت ( درمان وابستگی به سیگار )

لژیون ویلیام وایت مورخ دهم بهمن ماه نود و دو

سم زدایی یا سم نزدایی(لژیون وایت)

در بیرون کنگره همه انسانها مواد را بعنوان سم میشناسند و اگر وارد بدن کسی بشود میگویند مسموم شده و بایستی سم زدایی شود.اما این تفکر از نظر کنگره کاملا مردود است.سیگار هم اینگونه است.از نظر بیشتر انسانها نوعی سم است و میگویند باید ترک شود.ما در بدن خود گیرنده نیکوتین داریم که فقط نیکوتین جذب مینماید ولاغیر.

ما نیکوتین را سم نمیدانیم ,زیرا نیکوتین محرک انرژِی در سلولهاست و آنها را فعال میکند.اما آن را سم میدانیم که در صرف آن افراط و تفریط شود مثل مواد مخدر,مثل پرخوری و غیره...

بقیه در ادامه مطلب...

ادامه نوشته

لژیون ویلیام وایت ( درمان وابستگی به سیگار )

لژیون ویلیام وایت ( درمان وابستگی به سیگار )

راهنمایان درمان سیگار در نمایندگی استادمعین

زمان برگزاری جلسات ویلیام وایت نمایندگی استادمعین روزهای پنجشنبه راس ساعت 16

رهائی سیگار ( لژیون ویلیام وایت )

مسافر بهمن نام راهنما آقای رامین آنتی ایکس سیگار مدت سفر 10 ماه داروی درمان آدامس نیکلایف از نمایندگی استاد معین



 " از طرف تیم وبلاگ نویسان نمایندگی استادمعین به رها یافتگان تبریک میگو ئیم "

لژیون ویلیام وایت

لژیون ویلیام وایت مورخ پنجشنبه مورخ چهارم دی ماه


رهائی سیگار ( لژیون ویلیام وایت )

آقای: کامران ،  راهنما: آقای علی خدامی،مصرف: سیگار ( نیکوتین)، طول درمان (سفر اول) 11 ماه و20 روز، داروی درمان: آدامس نیکولایف


" از طرف تیم وبلاگ نویسان نمایندگی استادمعین به رها یافتگان تبریک میگو ئیم "



لژیون ویلیام وایت ( درمان وابستگی به سیگار )


اخبار لژیون ویلیام وایت ( قطع وابستگی به سیگار )

چهارشنبه 16 مردادماه



 اعطای نشان لژیون ویلیام وایت ( قطع وابستگی به سیگار ) به آقای امیرحسین باقری توسط راهنمای ایشان آقای رامین سعادت جو
.
.
تبریک و شادباش