ای مسافر به سمت نور باش تا رستگار شوی

ای مسافر !
از کجا می آیی ؟
مقصدت کجاست ؟
می دانی در جستجوی چه هستی ؟
با سختی راه آشنایی ؟
ای کاش قدم هایت را استوارتر برداری !
ای کاش از سختی ها نهراسی !
می دانی با هر حرکت تو بندی می گسلد از دست های خسته ات ؟
و رهاتر می شوی و سبک بارتر ؟
می دانم سخت است
در هر وای قسمتی از وجودت را جا می گذاری که سالها با تو همرا بوده
باشد ، گله نکن ، شکوه نکن ، نترس
می دانی به جای آنها چه دریافت می کنی ؟
با هر رها شدنی یک آگاهی کسب می کنی و یک قدم به رهایی نزدیک تر می شوی
رهایی از جهل و آشتی با نور مقصد توست ، این را من می دانم و تو نیز می دانی
پس حرکت کن ! تشنه تر شو ، هر چه عطشت برای رسیدن بیشتر باشد به آنچه خواسته توست نزدیک تر می شوی
من چشم انتظار توام
چشم انتظار رسیدن تو !
دلنوشته سعیده همسفر احمد
+ نوشته شده در چهارشنبه سیزدهم آذر ۱۳۹۲ ساعت توسط همسفر الناز رک
|
نمایندگی استادمعین جمعیت احیای انسانی کنگره60 ،راهنمایی ، پیشگیری ، درمان با روش تدریجی ( DST ) به صورت رایگان