به نظر من آرامش چیزی نیست که در مکانی بی سر و صدا و بدون وجود هر مشکلی به آن دست یابیم ؛ باید در میان سختی ها به آرامش رسید.ما نمی توانیم دنیا را تغییر دهیم اما می توانیم خودمان تغییر کنیم ، ما میتوانیم واقعیت های مورد علاقه خود را انتخاب کنیم چرا که قدرت اختیار داریم.

ما به دلیل داشتن اختیار قادریم راهی را برگزینیم که به کمک آن بتوانیم حقیقت را ببینیم و تجربه کنیم و این حقیقت می تواند آرامش روحی ما باشد.

اگر تنها هدف خود را رسیدن به آرامش ذهنی قرار دهیم ، توانسته ایم به قدرتمندترین نیروی هستی دست یابیم. برای رسیدن به آرامش درون ، لازم است کسب آرامش ذهنی را به عنوان تنها هدف خویش مدنظر داشته باشیم. هرگاه خود را در درون اقیانوس پرتلاطم هدف های ریز و درشت دیدیم ، با به یاد آوردن یگانه هدف اصلی خویش ، می توانیم شرایط را تحت کنترل خود در آوریم.

 

شادمانی مانند مکانی مخفی است ، جایی که می توانید در زمان سختی به آن پناه ببرید و قلبتان مملو از احساس آرامش شود.

 

دلنوشته : حمیده همسفر مجتبی