این داروها چیه ؟ گیاهیه ، شیمیاییه ؟
دوستانی که تجریه ترک های متفاوت دارند بهتر متوجه ترک سقوط آزادی که من مثال میزنم میشن . بعد از گذشت 9 یا 10 ماه که من ترک کرده بودم و به قول خودم مصرف نمیکرد م شاید باورتان نشود ساعت 5 یا 6 بعد از ظهر که میشد ووقت مصرف من میشد مینشستم و گریه می کردم ، چرا ؟ چون شاید حالتهای فیزیکی من درمان شده بود ، شاید مشکل فیزیکی نداشتم ولی مثلثی داریم در اعتیاد ترسیم میکنه جسم ، روان ، جهان بینی . جسم و روان که مثل اسب و سوارکار هستند . اگه یکی دچار مشکل بشه صددرصد آن یکی هم دچار مشکل میشه . من غافل از اینکه مشکلات فیزیکی من مرتفع شده بود ولی آن مشکلات روحی و روانی من در این مدت گریبان منو گرفته بود و مشکلات عدیده ای را بوجود آورده بود و همین امر باعث شد دوباره به اعتیاد برگردم.
من تجربه ترک یوآردی داشتم که طی یک پروسه خون را از یک طرف میگیرند از طرف دیگر که مرفین آن را خالی کرده اند به بدن برمی گردانند . تو این ترک هم مشکلاتم بیشتر از آن ترک سقوط آزادم شد وجواب نگرفتم. ولی روش D S T توی مدت 11 ماه سیستم هایی که بواسطه مصرف از بین رفته دوباره بازسازی شده وبه چرخه حیات برمیگرده و آن مثلث اعتیاد جسم ، روان و جهان بینی مثلث بسته میشه و به تعادل میرسه. و در پایان استاد برای تمامی سفر اولی ها آرزوی موفقیت و رسیدن به سفر دوم را داشت .
نگارش:مسافر محمد و مسافر امیر
نمایندگی استادمعین جمعیت احیای انسانی کنگره60 ،راهنمایی ، پیشگیری ، درمان با روش تدریجی ( DST ) به صورت رایگان