روش بی نقص D.S.T
اما از محیطش خوشم نیامد و گفتم ۲برابر پول میدهم تا شما به منزل ما بیایید برای درمان.آنها هم از خدا خواسته آمدند و جوی به راه انداختند و نوحه و از این مسائل و با خواندن دعا و خوراندن یک شربت به زعم خودشان مخصوص میخواستند مرا شفا دهند.اما بعد از ۱۰ دقیقه فهمیدم که زیاد امیدی نیست... فقط مرا حس و حال نماز خواندن گرفت و ۳ ساعت تمام مشغول آن بودم تا اینکه از حال رفتم.
صبخ فردا با بدن درد شدید از خواب بیدار شدم و به برادرم زنگ زدم که فکری بکن برای خماری من و اوهم با آوردن چند قرص مسکن و تزریق مواد موقتا مرا خوب کرد...اما هرروز بدتر از دیروز میشدم
جوری که حتی طاقت بیرون رفتن با خانواده را نداشتم...حتی زمانی هم معتاد الکل بودم که به جرات میگویم اعتیاد به الکل از مواد بدتر است.
جوری که هنگام ترک آن توهمات بدی پیدا کردم و حتی در حمام فکر میکردم که از دوش کرمهای چرکی در میایند...خلاصه طی داستانی این شانس را آوردم که برای ترک الکل رو به تریاک آوردم و انقدر غرق مواد شدم که دیگر فکر میکردم که با تریاک از دنیا میروم.حتی به کمپ رفتن و ترک سقوط آزاد هم دیگر اطمینان نداشتم.
تا اینکه یک روز مهندس دژاکام را در تلویزیون دیدم و یک حرفش مرا در فکر فرو برد که من هم میتوانم ترک کنم مهندس گفت : اگر میتوانید مواد را کنار بگذارید لااقل آن را کنترل کنید.
و این حرف جرقه ای شد تا مواد خودرا افزایش ندهم.و بعد از آن هم به دعوت برادرم تقی به کنگره آمدم.اما گفتم حد اقل ۴-۵ ماه میایم و یک مقدار که مصرفم پایین آمد میروم... ولی به مرور زمان کلاسهای آموزشی کنگره و روش بی نقص D.S.T انقدر در شهر وجودی من تغییر مثبت ایجاد کرد که خود به خود به طرف درمان و به تعادل رسیدن در کنگره کشیده شدم و جز درمان راهی نداشتم... زیرا عاشق کنگره شدم و دیدگاههایم نسبت به زندگی تغییر کرد و خواسته هایم عوض شد.
...و در مورد بهترین راه هم میتوان گفت که خیلی ها در ابتدا سفر کنگره را باور ندارند و از طولانی بودن راه خسته میشوند و میگویند آزموده را آزمودن خطاست.اما وقتی سفر میکنیم و به تعادل میرسیم و حال خوبی پیدا میکنیم آنگاه میفههمیم که بهترین راه را ما رفته ایم...
پیروز باشید
رهجو امیر ![]()
نمایندگی استادمعین جمعیت احیای انسانی کنگره60 ،راهنمایی ، پیشگیری ، درمان با روش تدریجی ( DST ) به صورت رایگان