و قوانین این بازی:

اولین نکته مادیات است که در دنیا قدرت بسیاری دارد و تمام دنیا تحت تاثیر ماده اند از تخته گرفته تا پول و همه چی...،در دنیای مادی اگر ماده را درک نکنی نمی توانی زندگی کنی،این ماده بزرگترین نقطه ضعف یا قوت است ؛چنان چه انسان ماده را تحت اختیار خود قرار بدهد 50 درصد پیروز است در غیر این صورت اسیر ماه می شود اما در ابتدا اسیر دنیای تاریک درون خود می شود بعد دنیای بیرون.

چراانسان اگر نتواند از مادیات عبور کند اسیر می شود؟؟

انسان هر کاری می کند و دست به هر کاری می زند تا بتواند جایگاهش را حفظ کند در این صورت است که تک بعدی می شود و اسیر ماده می شود در نتیجه بر چشم هایش پرده و حجاب می افتد.

در وادی 11 مهندس به نکته حجاب اشاره می کند؛غلبه بر مادیات 50 درصد قضیه را حل می کند و منظورم از غلبه بر مادیات گوشه نشینی و عزلت و کناره گیری از کار نیست بلکه منظورم این است که برای داشتن خانه ماشین و ...مجبور نشوی دست به هر کاری بزنی...

وقتی فقط به مادیات فکر کنی تنها آن خواسته برایت مهم می شود و نیروهای شیطانی راه را باز می کنند تا به هر قیمتی شده به خواسته ات برسی و ذره ذره از طبیعت خود خارج می شوی،می توان گفت اندک اندک جمع گردد وانگهی دریا شود و یا به بیان بهتر تخم مرغ دزد شتر دزد هم می شود و این اولین مسئله درباره ایجاد حجاب است .

حجاب یعنی پوشش یعنی حریمی که محدوده ی دید شما را بسته می کند،ذهن شما و قلب شما نیز می تواند رویش حجاب بیفتد و تعصب داشتن بر یک سری مسائل موجب می شود حجاب رویش بیفتد ،تعصب ذهن شما را بسته می کند،برای این که انسان بتواند پیشرفت کند باید از تعصبات بی جایش دست بردارد.

وقتی خانمی می گوید من زنم و احساساتم باعث ضربه خوردنم می شود و در نتیجه وی متعصب می شود و احساساتش برایش حجاب می شود و قلبش را می بنددو تبدیل به آدم آهنی می شود.

و ...قوانین:

وقتی اهریمن وارد بازی شد تا انسان را از راه به در کند ،خداوند هم یک سری قوانین را به صورت مشترک برای همه ی انسان ها قرار داد.

دروغ نگو،رشوه نگیر،مال بچه یتیم را مخور و.. این اصول در ابتدای امر آمد و قوانین کلی را برای انسان گذاشت به طور مثال اگر دورغ نگویی 10 میلیون تصاحب می کنی و اگر بگویی 500 تومان هم ضرر می کنی پس همه دروغ می گویند ،نیروهایی وارد بازی شدند تا از راه "القاء" انسان را به در کنند؛ای نیروها می گویند "این همه آدم خوردند تو چرا نخوری" و در نتیجه دروغ را می گویی و برای شما این دروغ جایی ثبت می شود و می رسد به جایی که گرفتار می شوی و این دروغ منجر به دروغ های بعدی می شود و می بینی کلاه بردار شدی ،الکلی شدی،شیره ای شدی و...

و در اینجا باید گفت چون انسان اختیار دارد همه ی این بازی ها شکل گرفت؛مادیات،قوانین،،حجاب،نیروی القاء معنی نداشت اگر انسان تک بعدی بود

اختیار معنی پیدا نمی کرد مگر این که هم سیاهی باشد و هم سفیدی هم نیکی باشد و هم بدی هم زشتی باشد و هم زیبایی،طیف رنگ ،اختیار از جایی نشات می گیرد که تضاد و تفاوت وجود داشته باشد و حالا این به چه درد می خورد؟؟

هر آن چه در محیط پیرامون ماست ،آیینه ای از درون انسان است،هر مشکل و ناراحتی که دارید شما از جنس آن را درون خود کاشتید اما دلیل بر ان نیست که شما مقصرید بلکه درگیر بازی ای شده اید که قوانین آن را نمی دانستیدشما 10 میلیون می گیرید و نمی دانید که باید 100 میلیون باز پرداخت داشته باشید،شما مواد مصرف می کنید و در ابتدا سرخوشی دارید اما بعد هر آن چه که از مواد گرفتید با گوشت و ÷وست و استخوان باید برگردانید.

انسان منبع سرشار از انرژی است که مثل موشک اف 16 می ماند که وقتی علم و دانایی آن را ندارد دو دستی آن اف 16 را به نیروهای تاریکی تقدیم می کند.

انسان برای این که بتواند زندگی اش را اداره کند نیاز به انرژی دارد،منبع انرژی زندگی بیرون پول و ماده است ،قابل لمس است و یک انرژی که مقدم بر انرژی بیرون است انرژی درون است؛گاهی صبح از خواب بیدار می شوید و نمی توانید راه بروید یا در جمعی نشسته همه نگاه می کنند حس می کنید چیزی کم دارید یا لباستان مناسب نیست و این به دلیل اعتماد به نفس پایینتان است.

این کمبودها را همه تجربه کرده اند یا با ترس،استرس،بدبینی،کج خیالی و ...دست و پا می زند نمی توانند بیرون بیایند و در چرخه ای بسته هستند که نمی توانند چه طور تولید انرژی کنند و چه طور خرج کنند.

انرژی درونی چه طور باید کسب شود؟؟

چشمه های جوشان برای این که جاری شوند باید در آن ها اختلاف سطح ایجاد شود.

به طور مثال اگر بخواهیم بدانیم چه طور می توان با چاقی مقابله کرد؛از انجام کارهای کوچک است که می توان کسب انرژی کرد،اگر در جهت مثبت شروع به حرکت کنید مثلا همین چاقی اگر 2 کیلو وزن کم کنیم اختلاف سطح ایجاد می شود که باعث شادی و تولید انرژی بالاتر می شود و اگر وزن زیاد کنید بالعکس اتفاق می افتد.

و حال این اختلاف پتانسیل چگونه ایجاد می شود و انرژی را چگونه باید حفظ کرد؟؟

گام های بزرگ لازمه برداشتن نیست؛اختلاف سطح به یکباره ایجاد نمی شود،اگر گاهی بی حوصله اید و حس کاری را ندارید ، این فکر غلطی است که بگویید می خواهم به یکباره زندگی ام را تغییر دهم بلکه باد 2استکان بشویید در حالتی که دراز کشیده اید دو تا سی دی گوش دهید تا حس پیدا کنید .

و در همین بی حال و بی حسی است که نیروی القاء از سمت نیروهای منفی تاثیر گذار است و شخص می گوید من چه بی کفایتم و... در ادامه شخص باری به هر جهت می شود و به هر سمتی می رود و سر از هر جا برای کسب انرژی در می آورد.،اما این اختلاف پتانسیل و جذب انرژی را از راه مثبت باید کسب کرد.

نکته بعدی و قانون بعدی در این بازی "خمر " است:

خمر هر چیزی که بر شخصیت انسان پوشش دهد،هر چیزی که انسان را از تعادل طبیعی خارج کند خمر می گویند و انسان از درون به طور طبیعی خمر دارد.

مثلا شخص فیلم نامه می نویسد و شروع به مصرف موا مخدر می کند که بهتر بنویسد و بیشتر بیدار بماند اما غافل از این که تا مدتی بازدهی دارد ؛تریاک اگر دست طبیب حاذق بیفتد شفاست و به دست غیر که افتاد باعث فسق و فجور می شود و در ادامه بشر آبرای درمان تریاک به سراغ هروئین رفت و در مراحل بعدی خانواده آمفتامین آمد.

انشا ء الله در مراحل بعدی برسیم به جایی که مانند عقاب از بالا همه چیز را ببینیم و برسیم به این که ،این همه هیاهو،مریضی،سر کار رفتن ،تلاش و چه . چه برای چی است؟

برای چی بزرگترین و هنگفت ترین مواد برای مافیاست؟برای این که تک تک ما از چرخه طبیعی خارج شویم و مافیای دیگری در صور پنهان است...

گاهی ما فکر می کنیم که مشرک و منافق نیستیم بلکه در درون هستیم،من 8 سال پیش مشرک بودم و پدرم ا می پرستیدم حال این داستان رسیده به مواد مخدر و آمفتامین های جدید و حتی تفکرهای مسموم که به بچه ها می دهند ،به مذهب کاری ندارم لباس های عجیب و غریب که به تن جوانان می بینید این ها هه از حقه های مافیا و راه های کسب انرژی برای آن هاست و قتی شما خود را در این چرخه قرار می دهید انرزی ای که باید صرف کالبدتان و خودتان شود در جهت دیگر این انرژی صرف می شود و به نوعی انرژی خود را به آن ها می دهید.

و در نهایت رودهای خروشان و چشمه های جوشان همه به بحر و اقیانوس می رسند مشروط بر این که در مسیر درست و حقیقی باشند.

با احترام:همسفر آمنه